GTA 5’in Yapımcısından Şaşırtan Haber

İlk bende çok şaşırdım sonra içimden dedim ki ulan ben almayacağım da bumu almasın. Yada böyle bir kelime vardı değil mi? Neyse bana fazla uyku yaramıyor ben bunu anladım. Efenim, GTA oyunu efsanevi bir oyun. Hepiniz biliyorsunuzdur, böyle mafyalar falan var. Savaşıyoruz. Tam Kardeş Payı’nda ki Şerif abi gibi bir tipe sahibiz bu oyunda. Efsane oyun GTA 5’in yapımcılarından ve Rockstar North stüdyolarında çalışan bir kişi kendine Kilise almış.

Leslie Benzies, yıkılması beklenilen kiliseye tam tamına 850.000 dolar verip satın almış. Hemde kökten. Aşırı ilginç bir haber gerçekten. St. Stephens Kilisesi yıkılma tehlikesi ile karşı karşıya kaldığından dolayı Leslie, açık artırmayla satılan kilise için müzayedeye katılmış ve olanlar olmuş zaten.

St_Stephens_Church_Edinburgh

Müzayedeye katılan bir çok kişi buranın restoran veya apartman yapılmasını düşünüyor iken Leslie avukatları vasıtasıyla kiliseyi aynı kalması koşuluyla satın alarak şaşırtmış herkesleri. Gerçi GTA 5’den bahsediyoruz, kazandıkları para diyoruz. Başka da bir şey diyemiyoruz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Sorunun cevabını ver bakalım * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.