Coldplay ‘ den geliyor o zaman

Ben bu yazıyı taaaaaaaaaaaaaaaaa ne zaman yazmışım. Hey gidi günler. Ama o günden beri ne değişti ? Ne değişti biliyor musun? Hiç bir şey. Koca bir sıfır. İnsanlar daha bir yalancı. Kendini düşünen, kendini her yerde haklı çıkartan. Aman banane. Herkes kendisi için yaşıyor ne de olsa öyle değil mi? Birbirimizi kandırmaya gerek yok EagLe…

Ama benim gerçek dostlarım var olduğu sürece ben en azından mutsuz günlerimde bile o günleri hatırlayarak mutlu olabileceğimi biliyorum. Niye mi? Onlar dost çünkü…

Ben aşağıda ki yazıyı hangi kafayla yazdım bilmiyorum ama hoşuma gitti ya la benim o yazı. Okursunuz herhalde 🙂

Geceye en uygun şarkı bu gider dedim. Benim moraller sıfır sıfır sıfır. Yazacak hiç bir şey yok. Yine aptalca bir yaşam yine şu dünyanın düzenine uymak zorunda olduğumuz kurallar bütününde yaşamak bıdı bıdısı içerisinde gidiyor işte. Hayat berbat, insanlar berbatın önde gideni. Kimseye güven yok, herkes çıkarcı. Paraya tapan insanlar ve zorunda olduğumuz yaşam. Boktan düzen devam ediyor, güvenilmeyen kimseler, bom boş insanlar, kendini bi bok sanma çabaları… Konuyla ve şarkıyla bağlantısız olsa da geçenlerde yazdığım bir yazıyı özetliyor bu şarkı aslında. Her neyse işte saat kaç olmuş beni anlayan mı var ki. Öyleydi böyleydi gibi gibi.. Saçmalamıyorum lan içimdekileri anlatıyorum. Ayık olun, çok kötü günler bu günler… Sktr et. Dostlar kendinize iyi bakın. Coldplay ‘ den gelsin ;

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Sorunun cevabını ver bakalım * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.